utorok 25. novembra 2014

Spoznaj samú seba a nechaj si určiť svoj farebný typ!

Večne nespokojná s farbou vlasov, farebnosťou šatníka a nerozhodná v obchodoch, rozhodla som sa vyjsť z blúdneho kruhu!



A teda, nebola som na to sama. Tá milá osôbka (lebo na mňa pôsobila ozaj jemne a milo), ktorá mi pomohla vystúpiť z tieňa a konečne objaviť samú seba, sa volá Beátka Oravcová a venuje sa, okrem iného, určovaniu farebnosti - farebnej typológii. Všetko, čo o jej práci potrebujete vedieť, nájdete tu.

Ako to prebiehalo? 

Nuž celkom príjemne :) Dostala som na hlavu bielu čelenku, telo som mala prekryté bielou plachtou a išlo sa na vec. Učila som sa rozoznávať, ktoré farby sú teplé, ktoré studené a postupne som sa (s jej pomocou) prepracovala k určeniu môjho typu. Tra dá! Som teplá jeseň!!!
Čo to pre mňa znamená? Nuž to, že mi pristanú farby jesene. A aby to nebolo náhodou také jednoduché, ešte som sa musela naučiť, ktoré odtiene a kontrasty mi sedia, a ktorým by som sa mala radšej vyhnúť.

Čo mi to prinieslo?

Teraz už viem, kam sa uberať, po akých farbách siahnuť, čo mi pristane a podčiarkne moju prirodzenú farebnosť. Konkrétne sme určili vhodné farby vlasov, farebnosť makeup-u - tieňov, rúžov a lícenky (ktoré som si hneď po konzultácii zbehla kúpiť), farbu šperkov a doplnkov.


Konečne sa vidím jasne a viem, čo chcem. Vystupujem z blúdneho kruhu a smerujem priamo k tomu, čo ma vystihuje! Prajem každej z vás, ktorá tápa a nevie "kudy kam", aby ste zažili podobné osvietenie. Je to úžasný pocit! Vďaka Beátka! :)

2 komentáre:

  1. Miska aj mne sa s Vami velmi dobre pracovalo, spokojnost je obojstranna :-). Vasa farebnost je krasne zlatista a som presvedcena, ze konzultacia Vam ulahci nakupy i kombinovanie oblecenia, vyber farby vlasov a licenia. Milujem jesenne farby a pozerat sa na farby tepleho typu je pre mna velmi prijemne. Uzivajte si svoje farby a vsetko dobre!
    Beata Oravcova, www.supervizaz.net

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem za príjemne strávený deň a cenné rady, budem vás všade odporúčať! :)

      Odstrániť