sobota 29. novembra 2014

Zázrak v krabičke!

Tam, kde už nezabrali ani namiešané krémy z lekárne, nás zachránil Saloos!

Táto recenzia je trošku z iného súdka, lebo sa netýka len mňa, ale najmä mojej ročnej dcérky. Pár mesiacov po narodení sa jej na pokožke vytvorili dva malé kruhy, asi vo veľkosti dvojeurovky. Boli to suché, šupinkaté miesta, ktoré striedavo bledli a červeneli. Keď sme si mysleli, že sa ich už zbavíme, očerveneli nanovo. A tak sme jej jemnú pokožku začali všeličím mastiť. Nepomohlo nič! Ani lekárkine rady a ani tie babské. Potom som si spomenula, že mám doma balzám Atopikderm.
 

Aj keď to nie je balzám určený priamo na detskú pokožku, v recenziách som sa dočítala, že mamičky ho tak používajú a majú úspech. A úspech sme mali aj my! 
Do dvoch týždňov nebolo po suchých miestach ani stopy! Úspech ako hrom :) Saloos je prírodná kozmetika, takže sa nemusíte báť chémie. 


Keď začala dcérka štvornožkovať a behať v chodítku, začala sa jej extrémne červenať ritka. Mala ju doslova vyhádzanú, až sme opäť skončili u lekárky. Namiešaná masť nezaberala, doktorka nás chcela poslať na odborné vyšetrenie a strašila nás nejakými baktériami a výtermi. Vtedy si môj muž opäť spomenul na Atopikderm. Dva dni! Dva dni trvala liečba a dcéra mala ritku ako má mať zdravé bábo. Balzám zabral na 100%!
Čo dodať? Hádam len, že najlepšie je vyskúšať na vlastnej koži. Neváhajte!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára